Take a fresh look at your lifestyle.

Tisu Dapur Terbaik Dan Serap Minyak – 8 Jenama Pilihan Surirumah

0 318

Untuk pembersihan dapur yang sedang mencari tisu dapur terbaik, boleh baca post ini sampai habis ye.

Perkara utama ialah sentiasa membersihkan permukaan yang tidak bersih supaya kotoran mudah disapu, menjadikan tugas pembersihan di dapur menjadi mudah. Selain itu, proses pembersihan dapur melibatkan penggunaan bekalan dan produk dobi, terutamanya di kawasan berminyak.

Korang boleh menggunakan senarai produk tisu dapur terbaik yang menyerap minyak kami untuk membantu korang membersihkan kerana ia termasuk perkara seperti kain buruk, sabun dan tisu dapur.

Selepas itu, tidak perlu bersusah payah membasuh minyak di dapur dengan sabun dan kain, itu akan menjadi banyak usaha!

Kegunaan Tisu Dapur

Kami yakin bahawa setiap dapur mempunyai tisu yang diketepikan untuk membersihkan minyak, mengelap cecair, kotoran atau barangan kering.

Pada hakikatnya, tisu dapur ini boleh membantu makanan bergoreng menyerap lebihan minyak, menjadikannya kurang berminyak.

Oleh kerana tisu amat berkesan untuk menyerap minyak, ia boleh membersihkan bahagian dapur atau kuali yang berminyak.

Tisu dapur selalunya digunakan untuk melapik bekas penyimpanan sayuran atau buah-buahan di dalam bekas peti sejuk supaya perlahan-lahan mereput.

Tambahan pula, kerana ia tidak meninggalkan habuk tisu, tisu dapur terbaik boleh digunakan untuk membersihkan peralatan atau pinggan mangkuk bayi.

Berikut ialah kedudukan tisu roll dapur teratas yang boleh korang gunakan.

Tisu Dapur Terbaik

1. Scott Multi Purpose Kitchen Towel

Tisu ini adalah jenis yang fleksibel, dan ia menyerap dengan baik dalam masa sesaat.

Kerana penyerapannya yang sangat baik, tisu dapur terbaik ini boleh digunakan sebagai tisu utama di rumah dan di dapur oleh individu yang mempunyai anak kecil. Apa yang lebih baik ialah walaupun menyerap kotoran cecair, tisu itu tidak dipecahkan.

Ia juga mungkin untuk memampatkan dan membersihkannya sekali lagi untuk membantu dalam proses penyerapan. Tisu ini berfungsi dengan baik jika anak kecil menumpahkan sesuatu.

Selain membersihkan sisa-sisa serpihan yang dilitupi gris di dapur, tisu ini tidak menghasilkan habuk tisu. Korang akan berterima kasih kepada kami nanti, saya berjanji.

2. Roll Cleaning Cloths Lazy Rags Dry Washable Disposable Dish Paper Towel Cloth for Kitchen

Walaupun murah, tisu ini sangat baik untuk semua keadaan. Kerana penyerapan yang sangat baik, kotoran cecair boleh disapu dengan jus buah atau sayuran.

Kerana ia nipis, tisu ini juga boleh digunakan untuk mengelap kawasan berminyak, walaupun tisu yang lebih tebal diperlukan untuk berbuat demikian. Tisu ini juga boleh digunakan untuk mengelap tangan, sinki, membasahi pinggan mangkuk dan banyak lagi, jadi ia bukanlah masalah besar.

Tisu ini boleh didapati dalam pelbagai warna untuk individu yang inginkan dapur mereka kelihatan ceria.

3. VINDA Deluxe Kitchen Wipes

Dengan fungsi tisu dapur Vinda ini, korang tidak perlu membilas kain dengan detergen berkali-kali untuk memastikan dapur kelihatan bersih daripada lemak. Ini disebabkan oleh fakta bahawa tisu dapur ini boleh mengeluarkan kotoran dari bahagian berminyak dengan cekap.

Paling best, walaupun basah, tisu ini sangat berkesan untuk menyerap kotoran cecair.

Pada hakikatnya, adalah mungkin untuk membersihkan bukan sahaja kawasan minyak tetapi juga bahagian yang tidak bersih pada pintu peti sejuk, tudung, ketuhar, atau alas meja yang kotor dengan sisa makanan.

Jangan risau, tisu ini bebas alkohol dan diuji pakar dermatologi untuk memastikan keselamatannya. Tak perlu nak cari bekas simpan tisu dapur Vinda ni sebab dibungkus kemas.

Tidak perlu mencari bekas penyimpanan tisu dapur Vinda ini kerana ia dibungkus dengan elok dan boleh disimpan di atas meja atau di dalam laci.

4. Cleaning Cloths 50Pcs Lazy Rags Dry Washable Kitchen Cloth Dish Paper Dish Towel

Jangan menganggap bahawa harga produk yang rendah menunjukkan kualiti yang tidak baik. Pertimbangkan kuasa tisu dapur yang dilipat ini untuk menyerap air dan minyak sambil tidak meninggalkan kotoran lain.

Sebenarnya, tiada pun namanya proses pembiakan bateria pada tisu , sebab selepas korang pakai korang akan terus buang tisu itu ke dalam tong sampah. Jika keadaan tisu masih ok, korang masih boleh gunakan tisu itu selepas dibasuh. Kan dah jimat dekat situ…

Keesokan harinya, korang mengulangi rutin pembersihan dapur dengan tisu baru. Kerana setiap gulungan mempunyai 50 helai, tisu ini boleh bertahan selama 50 hari. Ini disebabkan oleh fakta bahawa tisu ini terbentuk daripada pulpa kayu dan dibentuk seperti tuala.

Selain daripada mengelap minyak, tisu ini juga boleh digunakan untuk membersihkan bahagian lain meja, seperti sisa kotoran di atas meja, mengelap pinggan basah dan sebagainya.

5. Royal Gold Kitchen Towel 

Ia sesuai dengan harga kerana tisu ini sangat baik, tetapi kualitinya serupa dengan tisu dapur lain, tetapi lebih tebal dan lebih kasar. Kedua-dua ciri ini menjadikan tisu dapur Diraja sesuai untuk membersihkan barangan bayi.

Lagipun, tisu ini tidak mengeluarkan habuk tisu, yang mungkin menyebabkan alahan menyebabkan bersin. Apatah lagi, walaupun tisu ini telah menyerap kotoran cecair, ia tidak hancur.

Malah, ia boleh diperah dan dibersihkan semula untuk membantu penyerapan. Jika anak kecil menumpahkan sesuatu, tisu ini akan menyerapnya. Tisu ini juga boleh membersihkan sisa kotoran berminyak di dapur dan menyerap minyak daripada makanan yang digoreng.

6. Premier Kitchen Towel

Jika korang ingin tahu, revolusi baharu ialah ‘poket udara’ di antara dua lapisan kertas untuk penyerapan optimum.

Pada hakikatnya, ia agak baik dan cepat dalam menyerap minyak atau cecair tanpa meninggalkan sisa.

Walaupun tekstur tisu berubah dengan ketara apabila terlalu banyak air diserap, kapasiti untuk membersihkan permukaan menghampiri 90%.

Tisu ini juga boleh membersihkan sisa-sisa kotoran berminyak di dapur dan menyerap minyak daripada makanan yang digoreng.

Sesuai untuk pembersihan harian di dapur serta kawasan lain di rumah.

7. Locaupin Kitchen Degreasing Wipes Kitchen Cleaning Multi Purpose Scented Wipes

Tisu ini mempunyai reka bentuk dimensi 3D dengan bentuk mutiara, yang membolehkannya menanggalkan kotoran dengan lebih cekap.

Boleh juga digunakan untuk membersihkan permukaan kering seperti ketuhar, peti ais, lantai, perabot, dan lain-lain.

Dapur korang akan berbau harum selepas mengelap dengan tisu ini, sebagai tambahan kepada bau sitrus. Akibatnya, bau busuk makanan campuran boleh hilang dan digantikan dengan bau tisu ini.

Jangan risau, bahan yang digunakan dalam tisu ini adalah antimikrob dan tidak akan merengsakan kulit korang.

8. Lotus’s Kitchen Towel

Walaupun nipis, tisu Lotus ini mempunyai kapasiti penyerapan yang tinggi. Lap dengan banyak air, tetapi tekstur tisu ini tidak akan terganggu, dan pembersihan akan menjadi mudah.

Boleh digunakan untuk lap pinggan mangkuk, cecair kotor, minyak, tangan lembap dan permukaan lain.

Satu pakej mengandungi 6 gulung tisu, membolehkan korang menggunakannya untuk jangka masa yang panjang. Memang jimat.

Leave A Reply

Your email address will not be published.