Take a fresh look at your lifestyle.

7 Produk Kurus Terbaik Di Watson

0 3,596

Produk kurus terbaik – ramai yang sedang cari ini sekarang.

Badan semakin gemuk, baju dan seluar dah tak muat. Memang tak selesa!

Pasti timbul perasaan malu melihat perubahan tubuh badan. Itu belum lagi ada kawan atau saudara mara yang tegur kan.

Sehari demi sehari berat badan semakin bertambah dan boleh sebabkan obesiti jika tidak diambil tindakan.

Bila dah jadi obes, ia sebenarnya mengundang banyak penyakit. 

Melihatkan keadaan sedemikian, pasti ada  yang berazam untuk  menguruskan badan.  So sebelum obes, ada baiknya kita terus lakukan sesuatu.

Nah… boleh try produk terbaik untuk kuruskan badan di Watson.

Produk Kurus Terbaik

1.NH DETOXLIM PLUS 30's

produk kurus terbaik

NH Detoxlim Plus diperbuat daripada bahan semulajadi.  

Ia mengandungi pelbagai jenis herba yang membantu untuk meningkatkan kadar metabolism dan menggalakkan pencernaan.

Kandungan bahan semula jadi yang terdapat dalam NH Detoxlim Plus seperti daun teh hijau, pokok teratai, dahuang dan lain-lain dapat menolong mengurangkan berat badan.

Kandungan di dalamnya juga mampu mengawal kolestrol, lemak serta gula dalam darah.

Tidak perlu risau kerana NH Detoxlim Plus selamat dan tidak mengandungi lasaktif yang berbahaya.

Bagi yang menghadapi sembelit,  NH Detoxlim Plus membantu anda membuang air besar dengan mudah.

Berat badan akan mudah berkurangan kerana tiada lagi sisa-sisa toksid yang berkumpul di dalam badan.

2. Kitsui BelLoss Fiber 15g x 35's

KITSUI BELLOS FIBRE adalah gabungan serat, buah-buahan dan sayur-sayuran.

Ia mengandungi gabungan 9 jenis buah- buahan dan sayur- sayuran serta diperkayakan dengan vitamins dan mineral. 

Buah – buahan seperti nanas, epal, kiwi, lemon, pear, markisa, bayam, timun dan saleri dapat membantu  detox dan membersihkan semua toksin yg berkumpul di dalam badan anda.

Bagi mereka yang menghadapi masalah sembelit, ianya amat sesuai, di samping ia membantu mengempiskan perut yang buncit dan mengurangkan berat badan. 

Rasa campuran buah-buahan dan sayur-sayuran ianya  sangat sedap diminum. Boleh dibancuh dengan air sejuk atau air suam. 

3.  Natural Clenx Tea 20's

Natural Clenx Tea merupakan teh detoksifikasi dan pelangsingan badan.  

Bagi yang  ingin mengurangkan berat badan  dan  mahu  badan menjadi  langsing  bolehlah mencuba Natural Clenx Tea.  

Ia diperbuat daripada 100% teh hijau organik semulajadi dan herba. Tidak mengandungi sebarang laksatif, gula tambahan dan tiada kesan sampingan.

Teh ini bukan saja boleh mengurangkan berat badan malah ia boleh menggalakkan proses perkumuhan dan melegakan sembelit. 

Di samping itu juga ia berupaya meningkatkan keupayaan organ organ detoksifikasi dan boleh menguatkan sistem imunisasi.

Dekat oversea, seller Malaysai jual produk ni dengan harga yang berganda. Kalau beli di Shopee berapa je kan… Memang untung

Cara buat bisnes jual barang keperluan harian di luar negara dengan untung berganda boleh belajar di sini

4. 21st Century Fat Burner Powder

Jenama 21st Century Fat Burner Powder  merupakan produk pembakar lemak yang mengandungi rendah kalori.

Amat digemari  orang ramai kerana perisa coklat yang sangat sedap.

Ia juga dapat membantu menurunkan berat badan sekali gus dapat membakar lemak dengan cepat.

Produk ini sangat sesuai untuk mereka yang nak turunkan berat badan kerana ia dapat mengawal masalah sering kelaparan dan makan berlebihan.

Fat Burner Powder mengandungi  fiber dan juga nutrisi  seperti proterin, vitamin, amino acid dan lipotropics yang membekalkan makanan yang seimbang serta membuatkan  anda berasa bertenaga sepanjang  hari.

5. Kitsui Coco XsLite 15's

Kitsui Coco XsLite adalah sejenis minuman campuran botani berperisa koko.

 Ia memberi rasa kenyang  yang lebih lama  dan mampu mengawal berat badan. Minuman khas ini  membantu menurunkan berat badan disamping menjaga kesihatan tubuh.

Dihasilkan daripada ramuan semula jadi  seperti konjac plant ,  L-Carnitine  dan koko yang dapat membakar lemak berlebihan serta meningkatkan metabolisme untuk membakar  lebih banyak kalori.

Minuman ini sangat sedap diminum kerana ia berperisa koko dan boleh disediakan  dengan bancuhan air sejuk atau air suam.

6. ORANG KAMPUNG TEH HERBA – Ubat Kurus Terbaik

Teh Herba Orang Kampung atau lebih dikenali dengan nama Teh Herba OK adalah produk kuruskan badan yang sudah lama mendapat tempat di hati rakyat Malaysia.

Diperbuat dari daun-daun herba segar yang bermutu tinggi digunakan secara traditional untuk menurunkan berat badan.

Kandungan daun senna di dalam teh ini juga membantu memberikan lebih khasiat pada penggunanya.

Baca juga tentang pencuci muka terbaik di Malaysia di sini

Antara herba utama dalam teh ini ialah

  • Daun senna
  • Jintan manis
  • Kayu manis

Untuk kesan yang baik, semestinya ia perlu di ambil secara konsisten.

Antara kebaikan Teh OK ini adalah:

  • Membantu menurunkan berat badan
  • Meningkatkan tahap metabolisme
  • Melancarkan penghadaman
  • Membantu atasi masalah sembelit
  • Membantu mengawal selera makan

Untuk kesan yang baik, semestinya ia perlu di ambil secara konsistent iaitu 2 kali sehari selepas makan tengahari dan malam.

7. LENNOX Garcinia Cambogia

Orang dulu-dulu selalu kata kalau nak kurus, makan asam keping. Ia boleh dikatakan ubat untuk kurus. Produk kurus terbaik.

Tapi tak ramai dari anak-anak yang percaya atau sanggup buat. Jumpa dalam masakan pun, terus letak tepi. Tak makan pun.

Tambah lagi rasa asam keping yang sangat masam tu, lagi lah buat tak sanggup nak makan.

Tapi ternyata ia benar. Garcinia Cambogia sememangnya sangat berkesan dalam membantu proses penurunan berat badan.

Kombinasi antara green tea dengan garcinia cambogia sangat bagus dalam :

  • Mengurangkan rasa lapar
  • Menghentikan pembentukan lemak dari karbohidrat yang berlebihan
  • Meningkatkan metabolisma dalam badan

Gabungan keduanya sangat berkesan untuk mengurangkan lemak dalam badan, terutamnaya di peha, punggung, pinggul dan perut.

Cara pengambilan pun sangat mudah. Just ambil sekali sehari sahaja sebelum atau selepas breakfast.

Semoga perkongsian ini dapat bantu korang yang sedang mencari produk kurus terbaik untuk masalah berat badan korang.

Leave A Reply

Your email address will not be published.